Nové ceny pro dopravu Českou poštou
13.03.2019
Nový ceník pro dopravu Českou poštou
Jak už jistě mnozí z vás zaregistrovali, že od 1. března dochází u České pošty ke změnám při posílání balíků, tak i u Slepičáře jsme museli na tuto změnu reagovat, ovšem dalo by se říct že výhodněji pro naše zákazníky. Doteď totiž platilo, že zákazník, který si objedná zboží vážící 1 kilo zaplatí za dopravu stejně jako ten, který si koupí třeba kurník o váze 50 kilo. A to se právě nyní u nás změnilo a cena dopravy odpovídá celkové hmotnosti zakoupeného zboží tak, aby to bylo pro všechny nakupující spravedlivé. Kolik korun tedy u nás za dopravu zaplatíte?
Cena poštovného se odvíjí podle hmotnosti zásilky.
Kila rozhodují
Čím více kil v košíku, tím větší doprava, ale pozor, i tady platí, že objednávka nad 5000 Kč je pro vás zcela zdarma a náklady na její přepravu platíme my.
- 0-10 kg. Máte v košíku zboží o celkové hmotnosti do 10 kil? Pak se cena objednávky za dopravu vyšplhá na 89 Kč a pokud nechcete platit předem na účet, připočtěte si ještě 29 Kč za dobírku, což je poplatek kurýrovi České pošty, který vám na místě vystaví doklad za přijatou platbu.
- 11-30 kg. Mezi 11 a 30 kil se pohybují některé kurníky, králíkárny, voliéry a krmné směsi. Pokud se tedy toto zboží objeví ve vašem nákupní košíku, pak cena za dopravu bude 149 Kč a dobírka 29 Kč, pokud nebudete objednávku hradit předem na bankovní účet.
- 31 kg-a více. Největší kurník bude jistě vážit víc jak 31 kilo, a tak i cena za dopravu bude vyšší, a to 229 Kč a dobírka opět 29 Kč. Nicméně, stále platí, pokud si objednáte za více jak 5 000 Kč bude doprava pro vás zcela zdarma.
Doprava je nastavena tak, aby vyhovala všem našim zákazníkům.
Výhody dopravy Českou poštou
Proč je lepší i objednávek, které nezahrnují živou drůbež nebo násadová vejce zvolit dopravu prostřednictvím České pošty, a ne naší dodávky?
- U zboží do 30 kg levnější doprava než naší dodávkou.
- Kratší čekací doba – pošta balík doručení cca do 4 dnů od objednání.
- Pohodlné doručení na vaši adresu.
- Pokud vás kurýr nezastihne, uloží vám balík na nejbližší poštu.
Nevíte si rady s objednávkou a nevíte, jakou dopravu zvolit? Neváhejte a kontaktujte nás na naší zákaznické lince, jsme zde pro vás denně od 8 hodin do 17 hodin.