kurníky
Dárkové poukazy

Reklamace a vrácení zboží

Předem prosíme, abyste si VŽDY objednané zboží po doručení pečlivě zkontrolovali. Na pozdější reklamace nemusí být brán zřetel. Odstoupit od kupní smlouvy může zákazník v ochranné lhůtě 14 dní od převzetí zásilky. Pokud je zákazník právnická osoba (tzn. objednávka je fakturována na subjekt s IČ) je mu poskytnuta 12-měsíční záruční lhůta na veškerý neživý sortiment.

 

Formuláře k online vyplnění

Pro rychlejší vyřízení reklamace nebo odstoupení od smlouvy, prosíme, vyplňte vhodný formulář:

Reklamace živé drůbeže

Slepičářovo záruční podmínky

Pokud je zákazník se záručními podmínkami seznámen, a i přesto chce reklamaci uskutečnit, tak je zapotřebí vyplnit interaktivní formulář pro reklamaci.

S ohledem na rychlé vyřízení reklamace je opravdu nutné tyto podmínky dodržovat! Pokud nebudou podmínky dodrženy není prodávající povinen reklamaci akceptovat. Děkujeme za pochopení.

Reklamace zboží zaslané přes externí dopravce

Pokud jako zákazník budete chtít uplatit reklamaci na dodané zboží, o kterým se domníváte, že není v pořádku nebo je poškozené, reklamujte následujícím způsobem:

  • PŘEVZATÁ zásilka - Pokud byla zásilka zákazníkem převzata (tzn. poškození nebylo zjevné zvenku) je potřeba vyplnit reklamační formulář. Následně vyčkejte. Budeme Vás kontaktovat. Adresa pro zaslání reklamovaného zboží je Honniker s. r. o, Těšenov 54, Pelhřimov, 393 01 (vrácené zásilky odesílejte jakýmkoliv dopravcem BEZ dobírky).Pokud byla zásilka doručována Českou poštou informujte se o způsobu reklamace ZDE.

  • NEPŘEVZATÁ zásilka - Pokud bylo již zvenku patrné, že je zásilka poničená nebo poškozená (a zásilka nebyla příjemcem převzata), zásilka se odesílateli vrátí jako "Zásilka odmítnuta příjemcem". V tomto případě, prosíme, aby nás zákazník neprodleně kontaktoval na e-mail nebo telefonní číslo, které je uvedeno v KONTAKTY. Celá záležitost s poškozenou zásilkou bude neprodleně řešena k oboustranné spokojenosti. Týká se to především již uhrazených objednávek. Každopádně budeme rádi, když nám důvod nepřevzetí zákazník sdělí i u objednávek na dobírku.=

Novinky a akce zasíláme zdarma

Postup jak případně zrušit odběr novinek naleznete v každém zaslaném e-mailu.


Nastavení ochrany soukromí

Přizpůsobujeme se Vám na míru. Abychom v tom byli co možná nejlepší, potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies a předáním dat třetím stranám. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Souhlasím

Nastavení cookie

Zde máte možnost povolit jednotlivé cookies podle Vašich preferencí.

Souhlasím se všemi Odmítnout vše