kurníky
Dárkové poukazy

Reklamace a vrácení zboží

Proto, aby nebylo sporné, kdo má zubožené, hladové a nemocné zvíře na svědomí, sepsali jsme pro Vás záruční podmínky. Je opravdu nutné tyto podmínky dodržet, jinak reklamace nebude uznána.

Formuláře k online vyplnění

Důležité soubory k vyplnění pro vyřízení Vaší reklamace nebo odstoupení od smlouvy naleznete zde:

Slepičářovo záruční podmínky:

Odchovna, kurník nebo kachník musí mít hladké lehce omyvatelné stěny i strop.

Účinnou dezinfekci všech prostor, ve kterých se drůbež bude pohybovat, včetně přepravního zařízení proveďte před závozem nové drůbeže a poté pravidelně každé tři měsíce.

Zajistěte karanténu nové drůbeže po dobu 28 dnů od zakoupení, drůbež nesmí přijít do styku s jinou drůbeží a jejími výkaly, aby se zabránilo přenosu nemocí od starých slepic na mladé kuřice.

Veškerou zakoupenou drůbež je nutné krmit pouze krmivy, které odpovídají jejímu druhu a věku.

Pokud zaznamenáte jakékoliv změny v chování a změny v kondici drůbeže, okamžitě se na nás obraťte, popř. také na veterinárního lékaře s žádostí o vyšetření, příp. zahájení léčby a nechte si vystavit protokol o vyšetření.

O změně zdravotního stavu, popř. o výsledcích vyšetření, popřípadě úhynu drůbeže, počtu kusů a po odeslání vzorků veterinárnímu ústavu, ihned nás kontaktujte. Vše zašlete na e-mail na: objednavky@slepicar.cz nebo na adresu pro předání reklamavaného zboží JIhlavská 375, 396 01 Humpolec.

Ve svém zájmu a hlavně zájmu své nové drůbeže dodržujte zásady hygieny, odchovu a výkrmu.

Při reklamaci je nutné předložit doklad o nákupu zboží, proto si ho pečlivě uschovejte, bez řádného dokladu nebude reklamaci vyhověno.

       Pro zákazníky nakupující na platné IČO a DIČ poskytujeme záruční lhůtu po dobu 12 měsíců od data zakoupení.

Jak reklamaci uplatníte?

Protože si vážíme každého našeho spokojeného zákazníka, nabízíme tyto možnosti, jak uhynulou nebo nemocnou drůbež u nás reklamovat:

Vystavení slevového kupónu s neomezenou platností. Kupón můžete následně uplatnit při další objednávce na našem e-shopu.

Dovoz reklamované drůbeže v celé výši k Vám na dvorek. Nejprve je ovšem nutné nám doložit výsledky vzorků z veterinárního ústavu, popř. léčby nebo úhynu drůbeže. Dokumenty můžete zasílat elektronicky na objednavky@slepicar.cz nebo poštou na naši adresu.

Lze reklamovat:

  • Drůbež,
  • vrozené vady ( poškozená kostra, zobák a další),
  • pohlaví drůbeže,
  • záměna dodaného druhu drůbeže.

                   

Záruka na zvíře

Zákon myslí v případě koupě zvířete i na jeho záruku.

Reklamace zvířete

Pokud se vyskytne u drůbeže nějaký zdravotní problém, který nový majitel nezpůsobil, je nejlepší obstarat si u veterináře lékařskou zprávu a až teprve s ní uplatnit u prodávajícího reklamaci. Jako nový majitel v takovém případě můžete požadovat slevu z kupní ceny, nebo úhradu lékařských nákladů.

Jiné to je, pokud zvíře během záruční doby uhyne. V tom případě se jako nešťastný majitel musíte obrátit na specialisty a nechat udělat pitvu. Ne každý veterinář je specialista, takže je nejlepší obrátit se rovnou na Státní veterinární ústav. Pitevní zprávu pak přiložit k reklamaci a po Slepičářovi požadovat vrácení peněz.

Reklamace zboží Českou poštou nebo jiným dopravcem

Novou možností dopravy může samozřejmě také nastat situace, že jako zákazník budete chtít uplatit reklamaci na dodané zboží přes Českoup poštou nebo jiným dopravcem, na kterou máte jistě právo, pokud se domníváte, že zboží není v pořádku a je jistým způsobem poškozené. Vznikají tak dvě situace, které mohou nastat, a to:

  1. PŘEVZATÁ zásilka - zákazník zásilku od ČP či jiného dopravce převzal, tudíž je zboží již jeho a on sám musí podat na jakékoliv poště do 2 dnů reklamaci. Je nutné mít s sebou kompletní zásilku, v původním obale s nalepeným štítkem a fakturou. Pracovník pošty sepíše se zákazníkme reklamační protokol a do 30 dnů dostane vyjádření. https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace

  2. NEPŘEVZATÁ zásilka - na zásilce bylo patrné, že zboží je poničené nebo poškozené a zásilku nepřevzal. Zboží je tedy odmítnuto a Česká pošta nebo jiný dopravce vrací zásilku zpět jako odmítnutou. V tomto případě je nutné, aby nás zákazník kontaktoval na našem telefonním čísle 383 800 130 a celou záležitost s tím vyřešíme k jeho spokojenosti, Týká se to všech zásilek na dobírku i těch předem zaplacených na bankovní účet.

  3. Adresa pro zpětné doručení je Honniker s. r. o, Těšenov 54, Pelhřimov, 393 01. Vrácené zásilky musí být BEZ dobírky, jinak nemůžou být převzaty.

  4.  Pokud zákazník nakupuje na IČ, je mu poskytnuta 12 měsíční záruční lhůta na veškerý neživý sortiment.

  5. Vámi objednané zboží si po doručení ihned pečlivě zkontrolujte, na pozdější reklamace nemůže být brán zřetel. Po 14 dnech od doručení nemůže být reklamace uznána.

Pokud chcete zakoupené zboží vrátit do zákonné lhůty 14 dnů, přečte si, prosím, nejprve tyto podmínky:
https://www.coi.cz/faq/4-odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu-u-zbozi-2/

Novinky a akce zasíláme zdarma

Postup jak případně zrušit odběr novinek naleznete v každém zaslaném e-mailu.


Nastavení ochrany soukromí

Přizpůsobujeme se Vám na míru. Abychom v tom byli co možná nejlepší, potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies a předáním dat třetím stranám. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Souhlasím

Nastavení cookie

Zde máte možnost povolit jednotlivé cookies podle Vašich preferencí.

Souhlasím se všemi Odmítnout vše